اِم آر صمصامی

نه مِستر صمصامی!

نه مِستر صمصامی!

وبلاگ استارت خورد!

بایگانی
آخرین مطالب

قدر لحظه هاتون رو بدونید

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵ ب.ظ

سلام دنیا!


لازم نیست که میلیاردر باشیم تا زندگی خوبی داشته باشیم. لازم نیست که برای سفر، بریم پاریس و میلان تا بهمون خوش بگذره. لازم نیست که تو اوقات فراغتمون دماوند رو فتح کنیم تا احساس کنیم که اوغات فراغت مهیجی داشتیم. البته خیلی خوبه که این اتفاقات بیفته ولی اصلا لازم نیست.

تو گوشه و کنار خاطراتتون یه جستجویی کنید. یه عالمه از لحظات خوب و دل نشین به یادتون میاد که هیچ اتفاق خاصی توش نیفتاده. تو بالکن نشستید و همینجوری که هندوانه میزنید از هوا لذت میبرید. یا تو خیابون با دوستاتون راه میرید و حرف های معمول  دوستانه میگید. و یا خیلی از این خاطرات ساده و معمولی. اما همینا تو ذهنتون میاد و دل تنگش میشید و حس خوب اون لحظات دوباره به دلتون میشینه. ممکنه حتی تو اون لحظات، آرزوی یه اتفاق خارق العاده رو داشتید اما فکرشم نمیکردید که همون لحظات، براتون چقدر خاطره انگیز خواهد شد.

خدا رو شکر من لحظات و اتفاقات زیادی رو تجربه کردم که خودم اونها رو خارق العاده تلقی میکنم. با این وجود، هنوزم بیشتر خاطرات قابل توجه من، اتفاقات و لحظات ساده ان. اما چیزی که من رو به نوشتن این متن واداشت این بود که اون زمانی که همون لحظه ها سپری می شدن، اصلا قدرشون رو نمیدونستم و حتی شاید ازشون غر میزدم. غافل از اینکه اون لحظه ها چقدر الان برام دوست داشتنی شدن...

امیدوارم قدردان لحظات خوب زندگیتون باشید!  


  • محمدرضا صمصامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی